Intervju Med Mayada Yousef

Vi intervjuade Mayada Yousef för ett tag sedan och frågade henne dessa frågor:

* Vem kom på idén att skapa detta projekt?
- Det som hände var att en kund kom fram och frågade om en stor squash som stod på bordet,
hon frågade då hur man lagar en maträtt utav det. 
Vi lagade då en maträtt utav Squashen och visade henne.
Och från det kom denna idé att skapa en Kockbok från vårt helt egna odlingsmark.
Därefter kom detta projekt ut.


*Samarbetar ni med att skapa denna kockbok eller jobbar du själv?
- Jag jobbade mest med den här kockboken, men samtidigt fick jag hjälp.

*Varför har dem valt just dig att göra denna kockbok?
- Dem valde just mig för att dem i Grogruppen tyckte jag var lämpad till det. 

*Hur tycker du det går bra för dig?
- Det går jätte bra, jag är väldigt nöjd med denna projekt.
Jag trivs för det jobbet jag fick från Grogruppen.

Är dessa recept internationellt eller bara från ditt land?
- Recepten är från olika länder, men mestadels från arabländer.

Tack för att vi fick intervjua Dig !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0